Review; Kingsley House Skincare Cacoa Butter Cream

En zoals belooft een nieuwe review!

Dit keer de Kingsley House Skincare Cacoa Butter Cream bij de Wibra gekocht.

Ik zag het een keer staan bij de Wibra en dacht: cocoabutter me like! Meenemuuuhhhhh :p

Kingsley House Skincare Cacoa Butter Cream

€1.69                        ->              500 ml.


Het is een hele simpele pot, maar goed je kan voor €1.69 niet een look a la Chanel verwachten..
Het kan voor meerdere doeleinden gebruikt worden

     - body crème
     - aftersun
     - verminderen van striae
     - hand crème
     - voor de babybilletjes ( het verlicht en verzacht de huid en je hebt niet veel nodig )

Het is een witte zachte crème met een heerlijke cocoageur.
Je hebt op zich niet heel veel nodig dus je doet er lekker lang mee.

Het is ook een product wat doet wat het belooft!
Hij trekt snel in, hydrateert, verlicht de huid en het laat de droge huid verdwijnen voor een soepele gladde huid.

Laatst iemand die droge plekjes op haar mondhoeken had, ze "leende" wat uit mijn pot en er was al direct resultaat na een dag! Dus maar een klein potje gevuld zodat ze voor nood het goede crèmepje heeft :D

De geur is een geur waar je echt van moet houden.. Ik vind het zelf persoonlijk lekker ruiken maar goed dat is een persoonlijk ding natuurlijk.

Het is het geld echt waard! Je krijgt veel product voor een lief prijsje en dat is het fijne aan zo een winkel als de Wibra!

Ik zal voor nu even een foto van internet plaatsen maar omdat ik nu met de donkerte van buiten geen foto's meer ga maken zal ik dit morgen doen en zal ik mijn eigen plaatjes toevoegen aan dit bericht.

Hier een foto zodat jullie in ieder geval weten welke pot crème ik bedoel ;)




Reacties

Populaire posts