Hoe het allemaal begon...

Onlangs heb ik een gast blog gemaakt voor een medeblogster en toen bedacht ik me 
het volgende:

Eigenlijk heb ik jullie nooit echt verteld waarom ik eigenlijk lowbudget ben gaan bloggen/vloggen. Misschien is deze blogpost wel een mooie gelegenheid om jullie te vertellen waarom dit me juist zo aanspreekt.

Nu heb ik sinds medio December 2016 mijn blog D.Beauty weer opgepakt en omdat ik er 
dus weer volop mee bezig ben leek het me een leuk idee om mensen uit te leggen waarom ik gekozen heb voor low budget beauty bloggen/vloggen.


Iedere meid/vrouw houdt van Make-Up en Beauty, alleen niet iedereen heeft een 
royale bankrekening om al die dure producten te kopen. Ook ik niet helaas…

Hoe ben ik op het idee te komen?

Mijn vriend riep een tijd geleden al waarom ga je niet een blog beginnen over low budget leven?


Maar ja hoe?

Over eten? Hmm nee daar zijn al heel wat blogs over..

Wat dan wel? Ik ben een vrouw en wat interesseert mij? Juist beauty enzo!


En zodoende is dus mijn blog ontstaan.


Mijn eerste review was niet echt een beauty of make-up product maar wel een product 
wat iedereen nodig heeft: Zonnebrandcrème en aftersun. En zodoende ben ik steeds 
verder gaan kijken en review ik ondertussen dus ook complete make-up palettes en test ik mijn zelfgemaakte scrub van suiker en zwitsal.

Wat ik vooral aanraad is om andere blogs te lezen en om goed naar video's te kijken op 
YouTube zodat je goed op hoogte bent van wat er allemaal op de markt is en wat de trends zijn. Ik leer er elke keer weer van en meiden die net beginnen met make-up zullen er veel aan hebben omdat meestal wel heel goed wordt uitgelegd hoe alles gaat.Dus in principe kan men het dan ook weer voor niks leren via internet als je het puur voor jezelf doet.

Ook omdat we in Nederland leven in een economie die niet iedereen voor de wind gaat 
lijkt me het ook wel goed dat men ervan bewust wordt dat niet alles in het leven heel 
veel moet kosten en dat je het met minder ook prima kan redden.


Nog meer beweegredenen?

Ik denk dat er ook wel een behoefte is aan blogsters/vlogsters die juist lowbudget 
producten kiezen omdat er al een hoop producten testen die voor velen niet bereikbaar 
zijn. En dat terwijl er een hoop merken zijn die wel goed zijn en helemaal niet veel hoeven te kosten. En het zou toch zonde zijn als er meiden/vrouwen zouden zijn die niet weten waar ze bepaalde merken kunnen halen of die blijven denken dat het toch te duur is om er mooi uit te kunnen zien.



Nu is er een ruim assortiment aan producten die van goedkoop naar extreem duur gaan. 
Omdat niet iedereen het geld heeft om alles te testen probeer ik de meeste producten die me aanspreken aan te schaffen mits het binnen mijn budget is en review ik het vervolgens op mijn blog/vlog.. Uiteraard zullen er ook wel eens wat duurdere dingen voor bij komen maar dan moet ik het ook de moeite waard vinden.

Reacties

Populaire posts