Primark ShopBlog

De titel verraad het al een beetje hihi

Maar ik ben dus vandaag even wezen winkelen bij de Primark in Groningen. Ik was voor de verandering een keer vroeg klaar op school en had al het voornemen om vandaag te gaan. 

Gelukkig ben ik onlangs jarig geweest en heb ik het een en ander verkocht via facebook dus ik had een leuk budget vandaag.

Kijken jullie mee wat ik allemaal gehaald heb?

Allereerst begin ik met het duurste van alles:

De tas! Deze was 12 euro en geloof het of niet maar zelf mijn 12 inch laptop en schoolboeken gaan er in mee.

Even een leuke collage van gemaakt omdat ik de prijs er niet duidelijk op kreeg dus ja maar hij is goed zichtbaar.





Het volgende is voor de jongste van ons. 
Gister zag ik het tshirtje al op de website en die moest ik gewoon meenemen, vond hem zo schattig! En de look-a-like crocs natuurlijk ook, die hij nu heeft worden krap en ze kosten bijna niks bij de Pri.

Het shirtje is zoals je kan zien 2 euro en voor de Crocs heb ik 3,50 euro betaald.









Het volgende product wordt erg geprezen in de media qua reclames, vond het overal nogal aan de prijs en toen ik deze zag wilde ik het gewoon gaan proberen. Ik heb dit nog nooit gebruikt maar het zeker nog een keer reviewen voor jullie! Deze fles kost maar 3 euro en dan heb je ruim een halve liter!






Ik heb december het make uppen zegmaar weer herondekt haha en nu ik dat zo goed als dagelijks doe werd het ook wel eens een keer tijd voor een beter oogschaduwpenseel! Of dit gaat werken geen idee maar dit was voor zover ik kon zien de enige die ik kon vinden in dit formaat dus het zal me benieuwen!
En voor die 1,50 wil ik het best proberen












Het volgende product is voor de wenkbrauwen. 
Een tool die veel gebruikt wordt voor het aanbrengen van wenkbrauw producten. Deze is heel handig omdat het een 2 in 1 penseel is dus ideaal! Ook deze was maar 1,50 en dus het proberen waard!














In de trend van de Wings mag ik natuurlijk ook niet achter blijven en heb ik deze liquid eyeliner gehaald! Ik mag eerst nog wel gaan oefenen hiermee maar dat komt wel goed denk ik.
En voor die 1,50 kon ik deze ook niet laten staan.










En dan de laatste die zeker niet mag ontbreken in mn beginnende stash: de Fan Brush voor het aanbrengen van de highlighter!
Ik hoopte ook echt dat deze er was bij Pri.
Hij komt aardig overeen qua dikte met de Fans die ik voorbij zie komen op YouTube, dus ik denk dat ik hiermee wel goed zit.
Hier heb ik maar 3,00 voor betaald. 



In totaal was ik precies 28 euro kwijt voor dit alles bij elkaar. Niet heel duur als je ziet dat er ook nog een tas bij zit.

Helaas heb ik ongeveer de helft van wat ik mee wilde nemen omdat het meeste al niet meer verkocht werd terwijl het wel op de site staat. Erg jammer wat had heel zorgvuldig een lijstje gemaakt ( tas had ik niet eens op staan haha ) met alles berekend omdat ik met een budget werkte, maar helaas.

Alle poederhighlighters waren er niet en juist daarom wilde ik zo graag naar de Primark. Dus mn lieve mooie nieuwe Fan blijft voorlopig even in de verpakking denk ik zomaar...

De wenkbrauwcreme was al een paar maand niet meer in de collectie terwijl hij wel gewoon op de site stond... Zo waren er wel meer dingen...

Ik vond het daarom ook erg tegenvallen voor de eerste keer en ik denk dat ik voorlopig even genezen ben ( uiteraard hou ik alles in de gaten op internet ;) )

Reacties

Populaire posts