Review Trekpleister Eigen Merk Dag & Nacht Crème

NOT SPONOSORED!!! NIET GESPONSORD!!!

Vandaag een review over een heel fijn duo van de Trekpleister.
Namelijk de dagcrème en nachtcrème van hun eigen “ huis  “ merk:
Trekpleister

Allereerst natuurlijk de prijzen:

-          Dagcrème normale/gemengde 75 ml :                           € 1.99
-          Nachtcrème normale/gemengde huid 75 ml :                 € 1.49
Dus voor zo’n € 3,50 heb je een prima basis huidverzorging duo die ook nog een lowbudget is.




Wat beloofd het?

De dagcrème hydrateert en verzorgd en de nachtcrème ondersteunt het huidherstel.
Beide bevatten ze pro-vitamine B5 & Zijde en ze zijn ook dermatologisch goedgekeurd!

Wat is het voor een product?

De dagcrème is een ietwat stuggere crème, maar hier merk je, in mijn geval dan, niets van wanneer je het over je handen verdeeld en aanbrengt op je gezicht.
De nachtcrème is zegmaar een “ normale “ crème die je zo weg smeert op je gezicht. Even verdelen over je handen en je brengt hem heel smooth aan op je gezicht. Echt heel fijn vind ik.

Bovenste foto is de wat stuggere dagcrème
Onderste foto is de nachtcrème

Je ziet tussen de 2 fotos wel het verschil al is het door de camera wel minimaal hihi maar don't worry in de loop van volgende week heb ik waarschijnlijk een betere telefooncamera :D




De geur?

De geur is bij beide crèmes heel subtiel. Er zit absoluut geen overdreven geparfumeerde geur aan. Iets wat ik zelf heel fijn vind aan een dag en nacht crème. Een ideaal duo dus!

Hoe gebruik ik het?

Zelf reinig ik mijn huid met Micellar Water (uit mijn Primark shoplog red.) voor ik de dagcrème gebruik omdat de crème dan beter zijn werk doet en het beter tot zijn recht komt. Uiteraard reinig ik ’s avonds ook mijn huid met het micellair water, ongeacht wel of geen make up, en breng ik de nachtcrème aan net voor ik naar bed toe ga.

Mijn conclussie?

Ik merk dat dit duo voor mijn huid echt werkt. Ondanks de lage prijs doet het echt wel wat het beloofd voor mijn, toch wel gevoelige, huid.
-          De dagcrème hydrateert bij mij heel goed en mijn huid voelt oprecht zacht aan (zou dat door de zijde komen?)
-          De nachtcrème herstelt mijn huid gedurende de nacht en mijn gezicht voelt ’s morgens weer “gezond” aan. Ik was hem laatst een keer vergeten ’s avonds en mijn huid voelde heel onrustig aan (dat is dus het goed werkende effect bij mij).


Al met al ben ik echt super tevreden over deze 2 lowbudgettoppers van de Trekpleister en raad ik dit duo zeker aan!!!! 

Reacties

Populaire posts