Review Onyx Heat Mask

Allereerst mijn excuus voor het feit dat het even stil was op al mijn platforms..
Dit kwam door familieomstandigheden, maar langzaamaan pak ik alles weer op.

We waren weer eens bij de Action en ik zag bij de beautygang maskertjes en besloot er eens een uit te proberen.

Dit is hem geworden.
Het Anti-Stress Heat Mask met Abrikozen- en Amandelolie. 
Je krijgt dan 2x 15 ml en ze kosten € 0,79 bij de Action.
Het beloofd dus dat je geen stress meer ervaart in je gezicht, maar ik denk dat het meer is dat je dan een wat minder gespannen huid hebt.

Zo gezegd zo gedaan. Zo ben ik er dinsdag (19sept17) eindelijk aan toegekomen om het masker uit te gaan proberen. Na heel veel geregel etc. vond ik het wel eens tijd om wat mijn gezicht een moment van luxe te gunnen en waagde ik me er eindelijk aan..


Allereerst wat doet het en hoe werkt het?

Het is misschien niet heel goed te lezen maar het was immers al donker.. Maar zoals je kan zien lag het in een bakje handwarm water. Dit heb ik een minuutje zo laten badderen en toen heb ik het zakje open geknipt en even in een schoon dekseltje gedaan omdat ik even geen bakje bij de hand had.



Hoe zit het eruit?

Wat wazig maar het ziet er als volgt uit. Het is een lichtroze vloeibaar goedje en het ruikt wel heel erg lekker. Ik vond dat je de Amandel wel goed kon ruiken. 

Het penseel wat er bijligt is speciaal voor het aanbrengen van gezichtsmasker en deze heb ik dan ook voor het eerst gebruikt. Deze heb ik trouwens van AliExpress en koste iets van 30 cent ofzo.

Het is een masker dat niet hard wordt en dat was voor mij wel heel erg wennen. In het verleden deed ik ook wel eens een masker op zijn tijd en dan had ik altijd die hard worden op je gezicht. Het smeerde heel fijn uit op 't gezicht en normaal zou je ook je nek nog mee kunnen nemen maar dat heb ik niet gedaan en dus had ik natuurlijk veel te veel op mijn gezicht zitten en droop het een beetje naar beneden haha..

Het ziet er heel raar uit op mijn gezicht omdat ik er veel te veel op had gesmeerd maar goed wellicht neem ik de volgnde keer wel mijn nek mee.

Maar om julli een idee te geven hoe het eruit ziet wanneer het op je gezicht zit heb ik bij deze even wat foto's

Wat vond ik nou van het masker?
Of het nou echt heel erg anti-stress geweest is voor mijn gezicht weet ik niet maar ik merkte wel dat mijn huid er heel erg zacht van geworden is en omdat ik het voor het slapen gaan heb aangebracht en uiteraard heb afgespoeld heb ik mijn gezicht de gehele nacht kunnen laten rusten. Ook rook de hele dag nadat ik wakker werd naar het masker dus de geur blijft wel heel lang hangen. 

Als je dit een probleem vind kan je uiteraard ook je dagcrème nog opdoen of gewoon even douchen in de ochtend. Maar dat is echt aan jezelf.



Reacties

Populaire posts