Tryout Workshop Handletteren

Een tijdje geleden heb ik een vlog geplaatst op YouTube en had nog een blogje hierover in de planning staan.

Zoals bekend loop ik stage bij een kantoor welke een multifunctionele ruimte heeft voor onder andere workshops.

Nu is een van die workshops Creatief Handletteren in combinatie met een High Tea en uiteraard moest er beeld materiaal zijn en zodoende ben ik met een select groepje deze workshop gaan proberen.

Je kan al enige beelden zien in mijn vlog

Toen ik aankwam was de plek waar we zouden gaan zitten echt super mooi gedekt door mijn lieve collega en geloof me ze heeft er echt iets moois van gemaakt.




We begonnen met een goede uitleg van een super lieve dame namelijk Jesamine.



Ook had Jesamine een hele hoop voor ons print enzo en had m'n collega een leuk handletterpakketje gesteld waar we ook gelijk een speciale pen bij hadden en konden we direct beginnen met handlettteren.


Hier is een enige oefening van mijn handletterskills... Niet het meest perfecte maar ik had er plezier in en dat is het belangrijkste! We mochten ook met speciale brushpennen werken. Kosten wat maar dan kun je wel iets moois maken. 

Ook kregen we nog een speciale techniek aangeleerd met water en kleuren en heb ik mijn logo bij pure mazzel ontworpen voor de website straks.


Uiteraard kan je deze ontzettend leuke workshop inclusief een heerlijke High Tea boeken!
Dit kan natuurlijk via de Workshops van Zen Drenthe😄

(Deze blogpost bevat foto's van mezelf en van mijn collega)



Reacties

  1. wat leuk! bij ons kan je dat ook volgen zo een workshop. iedereen is er altijd zo enthousiast over ik denk alleen dat ik zelf het geduld er niet voor heb

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is ook heel erg leuk om te doen! Ja ik in het begin ook niet maar oefen veel en het gaat steeds beter!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts