Hoe ging 2017 en nieuwtje onderaan mijn blogpost


Er komt ook nog een video online hierover maar qua bloggen kan ik toch wat meer kwijt over hoe het afgelopen jaar is gegaan. Het jaar heeft niet stilgestaan en er is uiteraard wel het een en ander gebeurt natuurlijk.

Ik ga per maand even met jullie doornemen wat er goed ging en of er ook mindere dignen waren.

Daar gaan we:

Januari: 
Dit was een maand waar we direct al een crematie hadden van een familielid van mijn man (dit heb ik overigens niet gemeld in mijn video bedacht het me later pas). Het is vanuit een nare situatie gebeurd die tussen kerst en oud en nieuw 2016 plaat gevonden heeft. Niet verwacht maar uiteindelijk hebben we toch afscheid moeten nemen van een dierbare.
Verder heb ik in januari heel veel geprobeerd qua looks met mijn nieuwe make-up die ik met kerst 2016 kreeg maar eigenlijk is er niet heel veel meer op gebied van social infuencen gebeurt.

Februari: 
Dit is ook een maand waar niets gebeurt is qua bloggen enzo. Ook niet echt op privegebied. Alles is gewoon gegaan zoals het zou moeten en heb dus niet heel veel te melden in deze maand.

Maart: 
Ik ben deze maand 27 geworden. Jup, ik ga richting die beruchte 30! Ben toen goed verwend met cadeautjes op het gebied van make-up. Verder heb ik niet heel veel bijzonders weer meegemaakt behalve dan dat ik een jaartje ouder ben geworden haha.

April: 
Deze maand is eigenlijk ook hetzelfde liedje. Ik was gewoon die eerste maanden nog niet zo actief met mijn blog en heb toen eigenlijk niet heel veel mee mogen maken op het gebied van samenwerken want eigenlijk ook wel een beetje dom is geweest van mezelf. Als ik hier veel eerder op had ingezet had ik misschien nu wel veel verder geweest. Maar daar is nu niets meer aan te veranderen en ik heb hier zeker van geleerd! Gelukkig maar!!

Mei: 
In deze maand heb ik mijn eerste soort van samenwerking mogen hebben vanuit een winactie. Echt een superleuk product[link] mocht ik testen en heb dit ook met plezier gedaan! Je moet ergens beginnen toch? Of dit echt een samenwerking was geen idee maar in ieder geval mocht ik een review schrijven over een product wat ik gewonnen had.

Juni: 
Deze maand heb ik de review van de popsocket online gezet en ben ik begonnen met het plaatsen van video’s op YouTube! Doodeng vond ik dat!! Video opnemen niet zozeer maar het online zetten op internet vond ik maar eng haha.. Ook heb ik een gastblog geschreven voor LafamiliaB waar later het jaar dus vaste blogger ben geworden!

Juli: 
Deze maand is er niet heel bijzonder geweest op het gebied van influencen! Wel zijn wij deze maand in ondertrouw gegaan :D Ook hebben we nog een bruiloft gehad eind juli.

Augustus: 
Ik begin met ons trouwen! Al was dat pas eind van de maand hihi! Hadden echt supermooi weer!  Verder ben ik deze maand naar het Festival der Zoete Verleidingen geweest wat echt superleuk was! Ook heb ik deze maand wel aardig wat online zet zie ik in de agenda naast me haha!

September: 
Deze maand begon wat minder: mijn schoonvader overleed heel onverwacht op 63 jarige leeftijd ( was ziek en dus wisten we het wel maar toch ). Dus heb ik deze maand niet heel veel aandacht besteed aan het blog en Youtube de eerste periode erna. In de laatste week van September ben ik alles weer gaan oppakken en kwam er een onwijs gave samenwerking van de grond met de Correctbook! Echt supergaaf! Ook een mooi initiatief ook van Sam van Tol!

Oktober: 
Op de reviews na van de Correctbook is het een rustige maand geweest, ik heb door het overlijden van mijn schoonvader een kleine achterstand opgelopen in mijn schoolwerk en heb dit deze maand allemaal in moeten halen en in moeten leveren en het waren best grote verslagen dus jullie snappen wel dat daar heel wat tijd in heeft gezetten. Maar toch heb ik het voor elkaar gekregen om een aantal dingen te posten zodat het niet helemaal stil werd op Blog en Youtube!

November: 
Deze maand ben ik begonnen met het op schema posten van het blog. Ik begon met inplannen van blogs en ook al was dat 1x in de maand, ik merkte wel dat mijn bezoekersaantallen in deze maand wel in de groei zat! Nog lang niet zo goed dat ik kan leven van het Social Influencen. Maar hé, er zit groei in en dat is het belangrijkste! Helaas zat het filmen een beetje in een dipje, ik heb mijn stage moeten afronden en uren in moeten halen. Dus filmen is er niet van gekomen helaas. Heb wel wat online gezet maar lang niet zoveel als ik zou willen. Ook kwam er deze maand een 2e pakketje binnen van de Correctbook! Echt superleuk weer en ben nog steeds onwijs dankbaar dat ik mag samenwerken met dit prachtige merk!

December: 
Jaja deze maand is alweer de laatste van 2017!

Allereerst dit: Ik zit in het bestand van een pr bureau! Echt super vet dit! Heb al wat in de mail gehad aan persmateriaal en vind het zo cool dat ik dan ook in de toekomst pakketjes mag gaan ontvangen! Mooie afsluiter van 2017 op dat gebied dacht ik zo!

Nu verder met de ontwikkelingen rondom het influencen!

Ik merkte dat ik groeide met het inplannen en het uploadschema dat ik dat verder ben gaan uitbreiden en ben ik 2x per week een video gaan uploaden ( af en toe een 3e extra video ) en ben ik 2x per week een blog gaan uploaden. Dit ben ik op vaste dagen gaan doen en ik merkte dat ik daarmee de groeiende lijn aan bleef houden. Het ging zelfs zo goed dat ik binnen de 1e 2 weken van december al over het aantal unieke bezoekers van November! Dat had ik dan ook niet verwacht! Ook steeds meer mensen weten me te vinden want meestal is een blogartikel online komt is ie al binnen een uur een aantal keer gelezen! 

Ook heb ik deze maand een mooie samenwerking gehad met Creatief Tijssen voor de Kerstdagen! Dit is via instagram van de grond gekomen (net als Correctbook trouwens dat gin ook via insta) en de armbandjes die ze opstuurde zijn echt superleuk om te krijgen! Ben er nog steeds onwijs blij me en draag ze bijna elke dag wel! Ben er zo blij mee!

Ook ben ik de afgelopen maanden bij een aantal bedrijven op de lijst gezet om probducten te mogen reviewen in de toekomst en zijn er met sommige via de mail wat kleine dingen besproken qua samenwerken! Er komt dus nog genoeg aan!

Ook heb ik het vloggen weer opgepakt en het gaat me steeds wat makkelijker af gelukkig! Alleen daar mijn draai nog in zien te vinden!

Ook ga ik per 1 januari 2018 over naar een andere naam!

D.Beauty, de naam die mij mooie dingen gebracht heeft het afgelopen jaar, heeft haar niche uitgebreid en ze blogt niet alleen meer over beauty en over verzorgingsproducten dus ik heb lang nagedacht over een naam die beter past bij de onderwerpen waar ik over schrijf en waar ik video’s over maak! Ook voor mijn vlogs ga ik op Youtube een apart kanaal maken met een aparte naam.
Ik hou het blog van D.beauty aan om door te verwijzen naar de nieuwe site maar ik zal niet meer onder die naam verder gaan!

Ik zal gaan vanaf 1 januari 2018 verder gaan op www.byvosje.nl

Deze naam is afgeleid van mijn achternaam en vond dit wel lekker klinken, het is een algemene naam en verwijst niet naar 1 bepaald onderwerp!

Op Youtube zal ik ook verdergaan doen onder ByVosje, dit is gewoon een kwestie van de naam aanpassen.
Vlogs zullen te vinden zijn onder VosjeVlogt

Voor jullie veranderd er niet heel veel… Ja een andere naam en een ander link maar voor de rest blijft het hetzelfde. Ik ga jullie in een nieuw artikel nog wel uitleggen hoe of wat maar dat is voor dit artikel niet heel erg relevant.
Het is een lang en uitgebreid blog geworden maar ach, hebben jullie in elk geval even genoeg kunnen lezen zo aan het einde van het jaar hihi.

Dan wensen wij jullie een goede en veilige jaarwisseling en dan zie ik jullie in 2018 weer terug!




Reacties

  1. Zie dit steeds vaker voorbij komen. Leuk zo 'n jaaroverzicht! Kan je later altijd terug kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je nieuwe blognaam geweldig. Wij hadden hier ook een begrafenis in 2017, ook niet zo leuk. Leuk om te lezen dat je bezoekersaantallen omhoog gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Was echt zoeken naar een goede naam hihi! Ja begrafenissen hou je niet tegen maar it's the circle of life. Mensen gaan altijd te vroeg helaas!

      Ja was echt blij met de groei! Hard werken maar dan wil het uiteindelijk een keer lukken :) We gaan allemaal knallen dit jaar!

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat je blog en blogs zo goed gaan lopen! Ik wens je veel (blog&vlog) plezier in 2018

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me best voorstellen dat je over meer mogelijke onderwerpen wilt bloggen. Slim om een algemenere naam te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, beetje variatie kan nooit kwaad.. Ja hihi, was alleen wel een hele klus om de juiste naam te vinden.

      Verwijderen
  5. Wat een heel mooi jaar heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Met een paar dipjes maar die hou je altijd wel! Al met al mag ik verder niet klagen.

      Verwijderen
  6. 2017 was zo te zien een bewogen jaar. Leuk dat je onder een nieuwe naam gaat bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jaar heb je gehad en wat leuk dat je andere naam voor je blog

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts