Review; Cien bodycare Hydraterende Hand Creme met Amandelolie &Sheabutter

En vandaag weer een review!

Dit keer een handcreme van budget supermarkt Lidl.

Ik heb deze een paar jaar geleden gekocht toen ik nog vollop bezig was met acrylnagels plaatsen als handcreme na het zetten van een klant maar ik ben er nu een tijdje mee gestopt en had nog een aantal tube's liggen, nu zijn er een paar verdwenen met waarschijnlijk een van de verhuizingen maar had er gelukkig nog een liggen die ik al een tijdje weer gebruik.
Ik heb helaas nog de oude verpakking van de tube, er is een nieuwe uitvoering van het tubetje die zal ik later plaatsen.

Cien bodycare Hydraterende Hand Creme met Amandelolie & Sheabutter

€ 1.99,-    -->   125 ml


Wat belooft het?

Het is een hoogwaardige formule met een speciaal vitaminecomplex dat de huid tegen uitdrogen beschermd.
Ook zou het snel intrekken en zou het de huid een aangenaam gevoel geven na het insmeren. En op de voorkant staat dat het intens hydraterend is.

Wat zijn mijn bevindingen??

Het is een een fijne handcreme in gebruik.
Je hebt er maar een heel klein beetje van nodig en het smeert fijn uit over je handen.
Er zit een vind ik heerlijk zachte zoete geur aan, amandel ruik ik niet zozeer het is meer de sheabutter die je ruikt volgens mij. In iedergeval een aangename geur.
Het trekt na het smeren inderdaad erg snel in en ik kon m'n ring al weer vrij snel om m'n vinger doen.
In tegenstelling tot wat ik op andere blogs last over de tijd dat de geur blijft hangen, vind ik dat de geur van de creme een behoorlijke tijd blijft hangen. Maar dit kan ook wel aan de huidtype liggen, niet iedere huid is hetzelfde natuurlijk.

Het product is natuurlijk niet geschikt als je een allergie hebt voor amandelen of sheabutter..

Het is dus een lekkere handcreme die makkelij
k mee kan in de tas en voor een leuke prijs.











Dit is de verpakking nu;



Reacties

Populaire posts