BeautyBlog; Hoe & Wat?

Haaiiii!

Vanaf nu zullen alle blogs/reviews en nog veel meer hier te vinden zijn.


Ik zal niet iedere dag producten bloggen omdat ik niet iedere dag in de stad ben om te shoppen maar zal regelmatig een blog of bericht plaatsen.


Mocht je een test tip hebben? Let me know en wie weet staat jouw tip binnenkort als review op dit blog met natuurlijk een naamsvermelding van wie ik de tip heb ontvangen.


xoxo


Ohhh...


Ben je op zoek naar iemand die een van je producten zou kunnen testen en daar een mooi stuk wil schrijven?


Wat zijn de mogelijkheden?


Dat kan zijn;


- Review van je product

- Een winactie van het geteste product
- Een filmpje op youtube
- Verslag van een evenement
- en er valt natuurlijk van alles te bespreken qua PR.

Je mag me uiteraard toevoegen aan de PR lijst.


Benieuwd of ik wat kan betekenen voor jou?

Mail dan even op 

Reacties

Populaire posts