Review; Coconut Lipbalsem

Heeey allemaal,

Het is door drukte ff rustig geweest hier maar ik zal eens een review schrijven over een product dat ik sinds vorige week gebruik.
Het komt dit keer het volgende product van de Action! Jaja de winkel die iedereen geweldig vind om te winkelen!

Coconut Lipbalsem

€ 0.79,=                                          2x 4.3 gram


Op het eerste gezicht zou je niet zeggen dat het een product van de action is.
Het oogt opzich wel wat luxer en is het een verpakking met frisse kleuren.

Het ruikt onwijs lekker! Nou moet ik bekennen dat ik een liefhebber van cocos ben :D

Hij smeert ook lekker weg en geeft een subtiel glansje op je lippen.

Het is een vettere lipbalsem die ideaal is voor in de winter!
En voor het geld kan je hem ook niet laten liggen, wees eerlijk! 2 sticks voor 79 cent!!!!

Het is een kort blogje maar zoveel hoef ik er ook niet aan kwijt want het is een product dat je gewoon geprobeerd moet hebben!

Jouw ervaring delen?? Dat kan door hier een berichtje achter te laten of te reageren op Facebook :)

Hier onder een paar fotos van de kokosjes <3



Reacties

Populaire posts