Review; Odina visage gezichts scrub

Laatst vroeg ik op mn groepsapp of iemand nog een lowbudget beauty product wist wat ik zou kunnen uitproberen. 
Een van de meiden kwam met de gezichtsscrub van de Action waar ze bij zweert.
Ze had hem zo even niet bij de hand dus ja ik en google... En jahoor ik had de goede gevonden.

En omdat we toch bij de Action moesten wezen voor onze verhuizing ( je kent het wel verfspullen e.d. halen ) dus direct de scrub in het mandje gemikt..

En dan nu de review....

100ml                  € 1,39


Geschikt voor alle huidtypes! Idea dus! Ennuh dermatologisch getest!!!



Het is een witte creme met roze scrubdeeltjes en een aangename geur :)



Wat belooft het? Nou zie de foto hieronder ;)


En hoe is het scrubje qua en na gebruik??

Tussen het verhuizen en opruimen door is niks fijner dan af en toe een scrubje op mn gezicht. 
Dus een paar dagen geleden heb ik even de tijd genomen om deze scrub goed voor jullie te testen.. Omdat ik zelf geen type ben dat met dr hoofd boven een wasbak gaat hangen heb ik de scrub tijdens het douchen getest.

Afhankelijk van je huidtype neem je een bepaalde hoeveelheid in je handpalm. Ik verdeelde het iets wrijvend over mn handen en wreef het daarna over mn gezicht en masseerde het zacht op de huid. Liet het even zitten/intrekken zodat het goed zn werk kom doen.. Vervolgens heb ik mn gezicht goed gespoeld met water ( oh ogen goed dicht houden natuurlijk )

Een hele fijne scrub in gebruik, ik heb er weinig van nodig en het kost bijna niks :)

Mijn huid werd er inderdaad zachter van en kan deze scrub echt wel aanraden :)

Oh ik gebruik hem 1x per week in het weekend zodat ik de week weer begin met een goed gereinigde huid ;)

Reacties

Populaire posts