Smokey Eye set van Max & More

Phoee.. Alweer even geleden maar toch weer een blogje..

Ik heb sinds een paar dagen weer nieuwe make-up.. Geloof me ben er onwijs blij mee en wil nog genoeg gaan proberen :D

En een van de dingen die ik nieuw heb is de smokey eye set van Max & More van de Action



Dit is de zwarte variant...

Deze set kost 1,59 en dit is natuurlijk een koopje als je ziet wat je erbij krijgt..










Uiteraard heb ik deze direct getest en tijden 2e kerstdag gister de som op de proef genomen en gekeken of ie na een drukke dag nog steeds mooi bleef zitten..

Ik heb helaas geen goede selfie camera, dus de foto's van mijn hoofd zullen niet super zijn.. Ik ga hier iets op verzinnen i promise!

Op deze foto's heb ik puur en alleen de smokey eyes geprobeerd! dus geen foundation of wat dan ook op haha had daar verder ook geen zin in *shame on me*

Dusssss...... Don't judge me to hard hahaha ik ben al volop naar tutorials aan het kijken op Youtube dus geef me even tijd om me echt te verdiepen in het opmaken ( als moeder doe ik dat bijna nooit * echt heel erg dit haha ) dus ik moet hier echt mijn draai in gaan vinden haha..

Okee terug naar de review..

Het is dus een smokey eye kit met een palet van 3 kleuren, een eyeliner en een mascara..

Ik begon met op mijn oogleden een laagje wit als een soort van basis..
Daarna ben ik begonnen met het zetten van de lijnen met de eyeliner die overigens super werkt!!
Vervolgens heb ik volgens de beschrijving van de verpakking waar het in zat eerst het zacht zwarte kleurtje gepakt en dat op mijn oogleden gedaan. En vervolgens heb ik de donkerdere zwart genomen en dat ook volgens de de beschrijving.

En dan als laatste de mascara, die brengt overigens heel fijn aan op mijn wimpers! Moest net een nieuwe hebben dus deze komt als geroepen! Gelukkig ben ik gezegend met lange wimpels dus i don't need fake one's.. Durf dat ook niet haha.. maar dat even terzijde..


Ik moet zeggen dat het voor de prijs een prima product is! Ik ben er zelf wel heel tevreden over al moet ik toch nog wel heel veel oefenen om een goede Smokey Eye te maken maar goed dit was de eerste keer en ik ben brildragend dus dat zal ook wel heel anders ogen dan als ik geen bril draag..

Heb ook nog wel een na foto met bril op, omdat ik zonder bril geen fatsoenlijke selfie kreeg haha..

Het is dus geen overdreven Smokey maar goed ik ben best tevreden en ik ga lekker oefenen komende tijd en ga zeker zaterdag met oud en nieuw ook een leuke look proberen en denk dat ik die ook wel even laat zien op het blog..

Enne mijn oordeel aan het einde van de avond?
Hij zat echt nog super goed! Ja de eyeliner daar bij je wimpers van onder 

*oh gash aan binnenkant dat lijntje mennn hoe heet dat ook alweer * 
* aaahhhh zo erg hahahahah * 

was wel weg maar goed een mens knipperd de hele dag door dus wat wil je ook ;)

Voor mij dus een blijvertje!

Reacties

Populaire posts