Oud&Nieuw Look 2016

Haallllllllooooootjes!!!


Jaa vanavond is het zover! Dan vieren we weer oud en nieuw met elkaar!
Wij vieren het bij een van de broers van mijn vriend en zijn vriendin :) Lekker oliebollen bakken en heerlijke appelbeignets <3 en uiteraard nog veel meer lekkers!

En bij een gezellige avond hoort dan ook een passende look.. Geloof dat ik van de week al de kleuren verklapte... Ik zou gaan voor goudtinten maar helaas is dat niet gelukt met het palette dat ik heb..


                                                        
Dit het pallet van de Action, de kost 4,95 en dan heb je 60 kleuren oogschaduw, 12 kleuren lipstift, 3 kleuren blush ( rechtse 3 ) en 3 kleuren pressed powder ( zodat je foundation minder glimt )








Hier dus een indruk van wat voor kleuren je allemaal hebt. Het is dus een veelzijdig palette waar je best veel kanten mee op kunt.











De afgelopen dagen heb ik elke dag wel makeup opgehad en alles van dit palette, ben er zeer tevreden over :)

De volgende serie foto's heb ik even in een collage gezet om het geen al te lang blog te laten worden ;)



Dit is dus mijn complete look voor vandaag :) Heb gekozen voor een warme tint in mijn outfit omdat het al van die koude dagen zijn en de glitter in vooral mijn boven kleding maken het dan toch weer een beetje feestelijk :)






En dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb voor mijn look :P
Links heb je de 4 tinten oogschaduw die ik gebruikt heb voor mijn ogen
Rechts boven het kleurtje dat ik op mond heb gedaan.
Rechts onder de pressed powder die ik gebruikt heb op mijn gezich ( eigenlijk kan ik niet tegen de foundation die ik nu heb maar goed heb nog geen andere dus als ik echt een hele dag moet dan doe ik alleen pressed powder wat ook wel redelijk goed dekt ben ik achter gekomen







En uiteraard de mascara en het oogpotlood van de Smokey eye set kunnen niet ontbreken ;)


Ben met deze 2 producten echt heel blij! ( de mascara en oogpotlood ) ze blijven echt heel fijn in gebruikt!!!







Misschien geen heel interessant blogje maar vond het wel een leuk idee om jullie mijn oud en nieuw look te laten zien en wat ik daar aan makeup voor heb gebruikt :)

Reacties

Populaire posts