Selfmade Scrub!!

Het is even geleden maar helaas heb ik niks kunnen bloggen een tijdje, maar nu dus weer een leuk blogje :)

Ik kwam op YouTube een Blogster/Vlogster tegen en die maakte deze scrub ook: Serena van BeautyLab.

Hij is echt super makkelijk om te maken en ik was echt binnen 5 minuten klaar ofzo! En je hebt echt maar 3 dingen nodig om dit te maken!! En hij blijft ook nog eens 2 maanden goed (mits je hem niet met water in aanraking laat komen en ik raad aan om het eruit te scheppen met een theelepeltje of iets degelijks)

Klik hier voor de video van Serena om het zelf te maken!




Ik heb zelf gewone wasgel van Zwitsal en Rijke olie ( met advocado dus extra verzorgend ) van Zwitsal, dit hadden we nog staan van de jongste dus dat leende zich goed uit voor deze scrub. En uiteraard ook nog suiker :)







Dit is het mengsel van Zwitsal en de suiker, het ziet er ook echt uit als een scrub en het voelt ook als een scrub! En het ruikt ook nog eens waanzinnig lekker!!

200 gram suiker ( iets meer (ong 10 gram) om dat het bij mij is te vloeibaar was )
25 gram babyolie
25 gram babywasgel




En dit is de scrub in het potje! 

Deze heb ik bij de Action gehaald en zijn maar 62 cent per stuk.. Hier gaat ongeveer 300 gram in. 

Het staat superleuk en het is ook een leuk idee om het cadeau te geven.

Ik heb dan toevallig zwitsal en jumbo merk gebruikt maar goedkopere varianten zijn uiteraard ook goed en je kan hier eindeloos mee variëren natuurlijk! 






Reacties

Populaire posts