Review PopSocket & Duststopper van Musthaveshopje

Onlangs heb ik meegedaan aan een win & give away op Instagram van Musthaveblog/Musthaveshopje!

Ze zocht een Promoter voor een van de producten die ze verkoopt via haar Instagram webshop @musthaveshopje.
Dus mocht je een Instagram account hebben dan is het zeker de moeite waard om even op haar account te kijken en te volgen.
Ze verkoopt echt hele toffe spullen!💖

Maar ik als D.Beauty ben uitgekozen en ik ga met (toch wel een beetje) trots mijn allereerste item reviewen dat ik opgestuurd heb gekregen!!

Een mijlpaal in mijn BlogCarrière!!!!

Weliswaar geen beauty of verzorgingsproduct maar D.Beauty staat ook open voor leuke fashionable lowbudget gadgets en kleding.

Ik ga in deze review vertellen hoe ik de PopSocket heb ervaren na hem een werkweek gebruikt te hebben (dit zodat ik jullie een goed beeld kan geven).

Nu speelde ik afgelopen maandag een beetje vals en gebruikte ik een bookcase voor mijn telefoon, gezien ik een voltijds opleiding doe en de meeste docenten de tas de meest geschikte plek vinden voor de telefoon en ik dan mijn telefoon wil beschermen tegen alles in mijn tas (mijn Samsung S5 is net gerepareerd) dus koos even voor veiligheid.



Op het moment loop ik stage op een administratiekantoor en daar ben ik 4 dagen in de week ( dus de schooldag op maandag ) en dat leek me de uitgelezen plek om hem te testen, gezien ik dan geen bookcase gebruik en alleen een hoesje voor de achterkant van mijn telefoon. 

Zeker de 1e dag heb ik heel erg moeten wennen van vrolijkerd achter op mijn telefoon, vooral het vasthouden was erg vreemd. 

Maar goed de dagen stage. Op dinsdag werk ik thuis en dan gebruik ik de telefoon toch wat meer dan op kantoor haha ( thuis heb ik dan ook wifi ).
Als ik iets wilde doen op de telefoon trok ik de socket standaard uit omdat het heel fijn vasthouden is. Je hoeft je telefoon niet meer in je hele hand te houden, je schuift hem dus heel simpel tussen je wijs en middelvinger.
Foto's laten zien hoe makkelijk hij dus in gebruik is😃



Omdat ik de foto's met mijn telefoon maak op het moment heb ik de socket gekiekt in een leeg hoesje maar het principe is natuurlijk hetzelfde maar een review heeft nou eenmaal productfoto's nodig.

Wat ik ook fijn vind is dat als je heb ingeklapt hebt zegmaar dat de telefoon net iets van de tafel afligt! Super wat met zulke hoesjes steekt het lensglas van mijn camera uit en aangezien die laatst vervangen is ben ik super blij met deze Socket!!! Zie foto hieronder: Genoeg ruimte tussen tafel en lensglas.


Ook is ie als ie uitgetrokken is super handig om bijvoorbeeld te kijken naar YouTube of Netflix of wat jij wilt.. Geen gedoe meer Bookcases die slecht blijven staan of je telefoon ergens tegen aan zetten in de hoop dat ie blijft staan.


Het motiefje is ook lekker zomers en past ook mooi bij de kleuren waar ik van hou! En als klap op de vuurpijl kreeg ik er ook nog een duststopper bij die je handig in het gaatje kan doen wanneer je geen oordopjes gebruikt om het stof tegen te houden! Ik heb een babyroze gekregen, echt een kleur voor mij! Ik dacht eerst de duststopper gaat vallen maar niks is minder waar! Hij blijft echt super goed zitten en ik zie het als een mooie classy accessoire voor mijn telefoon.

Op het moment krijg je de stopper gratis bij je bestelling en ze zijn er in diverse kleurtjes! 

Kortom ik ben echt super blij dat ik dit heb mogen promoten! Ik ben er echt super enthousiast over en raad iedereen eigenlijk wel een PopSocket aan! Hij blijft goed zitten en als je hem er af zou halen blijft je hoesje ook nog gewoon mooi!

Reacties

Populaire posts