Shopblog Primark en meer!

Een paar dagen geleden heb ik een video geupload naar YouTube en ik heb beloofd om er een blogje bij te maken! Duurde even wat langer maar goed hier is ie dan!

* ALLES IS ZELF BETAALD!*

Ik heb bij de Primark de volgende items gekocht:

De trainingbroek van 8 naar 3 euro

 

Het shortje van 4 euro en het hempje van 2,30 voor 1,80 euro

 

Het travelsetje voor 1,50 euro



En nu door naar de Kik:


De witte broek voor 1,00 euro, de mandjes 0,10 euro per stuk en de mini lipbalms waren ook 0,10 euro.




En dan nu door naar de Miamor
De schoenen waren 5,00 euro en het oogschaduwduo mocht ik als cadeautje uitkiezen.


En dan de action:

De flamingo agenda voor 1,99 euro en de stickynotes voor 0,69/0,79 euro geloof ik.

 

De makeup brushes voor 1,89 euro geloof ik en de de remover voor 0,89 euro

 

Van het onderbroekje heb ik helaas geen goede foto kunnen maken zoals de rest van de action producten :(

Reacties

Populaire posts