Review; Only You Love Palette ( Ici Paris XL )

*NIET GESPONSOORD*  * NOT SPONSORED*

Enige tijd geleden heb ik als gastvrouw meegeholpen (samen met nog een paar meiden uit mijn klas) bij een groot event (waar Diewertje Blok spreekster was) en hebben we als bendankje een giftcard gehad!

Rituals was me nog iets te prijzig, zonnebanken doe ik niet aan (gebruik wel selftanning cream), dus kwam ik al snel uit bij de Ici Paris XL. 

Ik had een hoop leuke dingen uit de sale in mijn mandje zitten toen ik er bij het afrekenen achterkwam dat het niet mogelijk was om met een giftcard af te rekenen. En omdat het online only aanbiedingen waren moest ik op zoek naar iets wat ik in de winkel kon kopen.

Omdat ik al een tijd opzoek ben/was naar een highlighter, ben ik daar op gaan zoeken en kwam ik bij toeval uit op het palette wat ik nu aan het reviewen ben. Uiteraard eerst even gegoogled. En besloot de gok te wagen en heb na eng speurwerk van de medewerksters van het filiaal in Assen het palette aangeschaft.

Dit palette was geloof ik toen ik het aanschafte 8,74 euro en dan heb je 12 oogschaduws, 4 blushes en 2 highligters. wel jammer dat de verpakking van karton is (al is dat wel heel licht in gewicht). 



Ook ideaal voor op vakantie: alles bij de hand ( op lipproducten enzo na dan). Dus geen gesleep meer met aparte blushes, oogschaduws en highligters, it's all in the palette!! Je hebt al die dingen dus al in een compact palette zitten wat betekent dat je dus nog maar een aantal dingen mee hoeft te nemen en wat dus ruimte en gewicht scheelt in je koffer (vooral als je alleen maar handbagage mee mag nemen).

Ik gebruik het palette niet dagelijks maar zo en dan gebruik ik het als ik eens een shimmer aan mijn maeke-uplook toe wil voegen. 

Op sommige blogs las ik dat er bij al het satchen zoveel product van de oogschaduw afkwam dat het hele doosje onder zat. 
Dat viel bij mij reuze mee (wanneer ik er met mijn kwast door heen ga) en wanneer ik dan swatch met mijn vingertoppen dan doe ik dat dan uiteraard met beleid.


Ook las ik dat de pigmentatie niet bijzonder zou zijn en dat de oogschaduw op den duur vlekkerig zou worden. Tot nu toe heb ik alleen de blauwe rij gebruikt en ik moet zeggen dat ik de pigmentatie van de blauwe rij wel heel erg mooi vind en dat het goed gepigmenteerde kleuren zijn! En dat het bij mij aan het einde van de dag nog net zo goed zit als wanneer ik het aanbreng 's morgens.


 

Voor deze look heb ik de 3 goudtinten gebruikt


Geen idee waar het aan ligt? Wellicht het huidtype? 
Nu gebruik ik el een primer voor mijn gezicht en breng ik wat consealer aan op mijn oogleden waardoor ik dus wel al een redelijke basis heb. 

Helaas zijn de blushes veel te donker voor mij dus die kan ik helaas niet gebruiken. 
Maar de gouden highlighter heb ik wel al een aantal keer gebruikt en deze is mij goed bevallen. De andere highlighter heb ik nog niet geprobeerd.

Ik ben het wel met de anderen eens dat het geen Chanel is (en ik heb Chanel gehad dus ik ben bekend met de kwaliteit van Chanel) maar voor nog geen 10 euro is het echt geen slecht palette hoor! En heb ik ook geen spijt dat ik het gekocht heb van de giftcard.

Ondanks dat ik dit product al sinds mei 2017 heb leek het me wel leuk om er alsnog een review over te schrijven.

Als een van jullie dit palette ook heeft? 
Wat vind jij van dit palette?










Reacties

Populaire posts