Review; Max & More Face Primer

Okee, I confess: wij komen elke week wel een keer bij de Action! 
En laatst zag ik dit product hangen:


Max & More Illuminating Face Primer
30 ml voor  1,99 euro.


Onlangs kocht ik naar mijn idee al een lowbudget bij de Wibra voor 4,99 maar toen ik die van de M&M zag hangen wilde ik er toch een proberen om te kijken of een goedkopere ook goed is?

De prijs en inhoud heb ik al genoemd dus gauw verder naar de verpakking.

De verpakking 

De verpakking waar de primer in zit is niet heel veel anders dan de rest van de action: een simpele zwarte verpakking. 
Het flesje waar het product in zit is van glas, iets wat je totaal niet zou verwachten van de action!! Ook oogt het flesje best wel luxe vind ik.

Er zit een handig drukpompje op en deze kan je er ook nog eens afdraaien! Ideaal dus als je hem schoongemaakt heb en nog eens een keer wel hergebruiken voor bijvoorbeeld een handcrème of een bodylotion.


Het product

Het is een witte substantie waar niet echt een geur aan zit. Je ruikt wel wat maar zodra je het op je gezicht hebt aangebracht ruik je niets meer van de geur die de primer heeft.




Mijn ervaring

Ik gebruik de primer nadat ik mijn dagcrème heb aangebracht. Hij brengt heel gemakkelijk aan. Voor mijn gevoel doet ie wat ie beloofd en dat zie ik ook gelijk aan mijn huid nadat ik de primer heb aangebracht. Ik heb het idee dat de primer mijn huid wel deels egaliseert en haalt ook wel onzuiverheden weg. Ook merk ik dat dat mijn make-up beter blijft zitten wanneer ik een primer op mijn gezicht heb aangebracht. 
Ik gebruik eigenlijk wel elke dag primer of ik nou wel of geen make-up draag. Ik vind het een goede aanvulling op mijn dagcrème en kan en primer alleen daarom al aanraden! Maar dan ook echt de witte Illuminating Primer omdat ie geen geen gekleurde gloed ofzo achterlaat.

Conclussie?

Al met al ben ik dus erg blij met deze goedkope variant! Niet duur en hij werkt ook nog een goed!

Wie van jullie heeft deze ook en wat is jullie ervaring met de primer?

Reacties

Populaire posts