Bezoek Festival der Zoete Verleidingen (Fotoblog)

* NIET GESPONSORD *

Op donderdag 3 augustus 2017 ben ik samen met mijn collega ( stagebegeleidster) naar het Festival der Zoete Verleidingen in het drentse Sleen geweest.

We hadden wat voor de VIP goodiebags dus er zat weliswaar een zakelijk tintje aan ons bezoek die ochtend.

Zakelijk? Jeps, zoals jullie weten loop ik stage bij een administratie kantoor. Dit kantoor beschikt over een multifunctionele ruimte met onder andere een flexwerkplekgedeelte (ideaal als je een keer een gesprek hebt voor een samenwerking als blogger/youtuber maar je wil dit niet thuis doen) maar dus ook een kookstudio! Nu gaat de gehele zaak in September 2017 officieel open dus we wilde de kookstudio met bijbehorende workshops graag al een beetje onder de aandacht brengen en hebben dit gedaan door middel van de goodiebags en flyeren die ochtend.


Hier begon het al mee op kantoor (niet op mijn best haha) 
Hier ben ik letterlijk van een uur of 10 tot 4 uur in totaal mee bezig geweest hihi




Na het helpen van ons materiaal in de goodiebags te doen zijn we even snel over het terrein wezen lopen om een beetje te kijken wie of wat er stond. Toen we het rondje gedaan hadden is mijn collega even haar auto gaan parkeren op de parkeerplaats omdat we een beetje heel fout geparkeerd stonden haha.

De goodiebags :)  


Toen het festival om 10.00 uur eenmaal geopend was zijn we begonnen aan onze wandeltocht over het Festival der Zoete Verleidingen. Omdat we er al om 8.00 uur waren en we beide nog niet hadden ontbeten zijn we maar gaan zitten bij een aantal eettentjes op een soort eetpleintje. We hadden beide een een Frappuccino en deelde een zak Churros omdat een zak per persoon veel te veel was. 

Het was nog een beetje fris dus zat lekker in m'n roze zomerjasje en m'n welbekende sjaal op schoot aan het ontbijt.

Ook heel leuk kwam ik voor het eerst een collega blogger tegen! Superleuk!
Kookt vol Liefde stond daar gezellig met haar collega workshops te geven en ze verkochten ook leuke bakspulletjes voor het maken van taartjes, cupcake's enzo. En uiteraard gaan er hightea's gegeven worden met workshops dus die leuke spulletjes die we kochten (lees een beste stapel) komen dus goed van pas komende periode!


Een kleine impressie van Kookt vol liefde!


Ook kwamen we Rutger nog tegen bij zijn stand!

Over deze kraam komt nog een losse blog omdat de taart die ik op Instragram deelde producten bevat van deze onwijs lieve dame! Dus ik verklap nog niet te veel!

Ook stond er nog een stand met producten die mij ook wel liggen! Het indische eetwereldje! (wat wil je ook met een moluks schoonzusje)
 Vooral de spekkoeken die hier lagen! Ik keek mijn ogen uit zoveel!
 En wel 20 soorten sambal! En ik heb voor het eerst sambal geproefd en moet zeggen dat ik een favo heb: Sambal Bawang Goreng ( met gebakken uitjes heerlijk!)


Het is een behoorlijk lange blog geworden met heel veel foto's maar er was ook zoveel te zien! Het was een veelzijdig festival en we hebben heel veel gezien en ook het een en ander geproefd! 

Wie is er ook geweest en wat vonden jullie ervan?




Reacties

Populaire posts