Review; CorrectBook Scratch ToDo list

Yaaay!! CorrectBook heeft een nieuw item!! En vanuit onze samenwerking kreeg ik het nieuwe product opgestuurd! Wat een topitem weer en ik ben er dan ook weer erg blij mee!!!

Ik wist door middel van een geheimzinnige foto wel dat er een nieuw product aan zat te komen maar ik wist dus absoluut niet wat het was. Ik kon uit de zwarte veeg wel zien dat het CorrectBook was in letters maar dat was ook alles.

Ik kreeg het pakketje binnen toen ik nog op mijn stage was en kon dus pas kijken op het moment dat ik thuis kwam en zo een uurtje na het eten heb ik dan eindelijk het pakketje op beeld unboxed en kwam ik er eindelijk achter wat het nou was…

Het is een Scratch ToDo list! Het is een mooie afvinklijst! Echt ideaal want ik hou wel van dit soort lijstjes en maak ze dan ook regelmatig wanneer ik bezig ben met een overzicht van mijn platforms.

Iets met een blij kind en een snoepwinkel 😉

Het is dus geen mega dik boek zoals ik bij mijn gewone Correct Book kreeg, maar dat hoeft ook niet want ik maak niet zulke lange to do lijsten gelukkig!
Hij is A5 en lekker licht dus je kan hem makkelijk meenemen in je tas, uiteraard weer met pen en sponsje dus ideaal om onderweg even bij je te pakken en je dingen na te lopen!



Ik heb hem gebruikt op stage gebruikt voor wat dingen die gebeuren moesten maar ook thuis heb ik hem goed gebruikt! Ik heb een externe muziekspeler en daar moet uiteraard een afspeellijst op komen dus ik heb hem mooi gebruikt om een aantal nummers in te noteren!

Het materiaal is hetzelfde als de grote die ik al had, alleen is ie nu met kleurtjes enzo wat ik persoonlijk wel heel erg leuk vind.

Het verhaal kennen jullie ondertussen wel anders moet je even hier klikken.



Ik ben in elk geval weer helemaal blij met dit product!!!! Weer superleuk bedacht en onwijs handig ook weer dit!!!

Reacties

  1. Leuk! Ik hou ontzettend van stationary spulletjes en to-do lijstjes horen daar uiteraard bij ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is echt een fijn boekje om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts