Lifestyle: Mijn Kerstgifts 2017

De Kerstdagen zijn achter de rug en ook wij hebben lekker Kerst gevierd!Het leek me leuk om mijn cadeautjes van dit jaar met jullie te delen.

Ik ga achterstevoren beginnen en starten met wat ik tijden 1e kerstdag heb gekregen:

Ik heb de piercing boven mijn mond al een aantal maanden geleden eruit gehaald en zou daarvoor in de plaats weer 2e gaatjes in mijn oren krijgen. 

Nu ben ik sinds kort weer oorbellen gaan dragen in mijn 1e gaatjes ( die heb ik al sinds mijn 5e ofzo ) maar ik had geen echt zilveren oorbellen ( ja mijn TiSento maar die zijn te zwaar voor elke dag ). Ik kan dus alleen tegen echt zilver en goud en droeg tijdelijk nepperds dus mijn oortjes zijn op het moment herstellende.

Dus ik was een gaan kijken op de site van Lucardi en liet manlief vervolgens kiezen in de winkel zelf. Dus het was nog een verrassing wat ik zou krijgen ( ik ben bewust aan de andere kant van de winkel gaan staan ).

Ik kreeg  dus 2 paar hele mooie oorbellen van Lucardi. Waar ik ook ontzetten blij mee ben!
Voor de Kerst liet mijn lieve Hubby het is een mooi doosje verpakken! Het was bijna zonde om het open te maken! Nu ben ik sowieso heel slecht in het openmaken van cadeautjes in gezelschap haha!

Ik heb even een grote foto gedaan zodat je ze goed kan zien! Het zijn minimalistische oorbellen en daar hou ik wel van! Ik heb nu een leeftijd dat ik niet meer van die overdreven toeters en bellen oorbellen draag. Dus ga ik voor meer bescheiden en ik vind dat hubby dan ook goed zijn best heeft gedaan om oorbellen uit te kiezen die dan ook perfect bij mij passen! De kleine steentjes staan straks mooi in mijn 2e gaatjes die ik nog tegoed heb van de kerst ( puur omdat ik nog wat last van de oren heb en hubby zei dat dat eerst weer goed moet zijn ). En de infinity vond ik ook wel heel toepasselijk omdat we ook net getrouwd zijn en we oneindig van elkaar houden 💕

Ik blijf even in de sieraden want ik kreeg eerder deze maand een prachtig ingepakt cadeautje opgestuurd van Manon van Creatief Tijssen alvast voor de Kerst! 
Ik mocht een mooi item uit de webshop kiezen en zij zou er vervolgens een mooie set van maken! Nou dat liet ik me geen 2 keer zeggen en koos dan ook voor een mooie armband uit de feestcollectie (hier is het nu sale)! 


De middelste armband koos ik uit! De buitenste 2 heeft Manon er perfect bij gemaakt!
*In samenwerking met Creatief Tijssen*

Zoals jullie in mijn vlog van 19 december wel hebben kunnen zien had ik een kerstbrunch op mijn stagebedrijf! Die ochtend/middag hebben we heerlijk gegeten met het team en is er heel wat afgelachen! Ook werden we aan het eind van de brunch verrast met een soort van kerstpakketje in vorm van wat kleine cadeautjes! Echt superleuk gedaan! En ook onwijs lief van mijn stagebegeleiders om hun dankbaarheid naar het team zo te tonen! ( ik loop geen stage meer maar ben nog wel inzetbaar als er drukte is )

Kortom ik ben dit jaar goed verwend met de Kerst! 

Ik heb erg benieuwd of jullie ook zo verwend zijn met de Kerst?


*Dit artikel bevat producten die ik ter review opgestuurd heb gekregen*

Reacties

  1. Mooie oorbellen van Lucardi! Wij hebben alleen de kinderen verwend met Kerst. Ben de 30ste jarig dus dan word ik vast wel verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke cadeaus en wat ben je verwend. Ik kreeg dit jaar niet super veel cadeaus, maar wel twee mooie grote.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeaus heb je gehad
    Therme is een heerlijk merk heb er zelf een scrub van gehad en ook een scrub weggegeven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn vriend en ik hebben eigenlijk alleen met elkaar cadeautjes gedaan. Ik heb een heerlijk parfum van Burberry gekregen en voor de rest hebben wij heerlijk gegeten met vrienden en familie. Dit vind ik al een cadeau op zich. Jij bent zelf ook goed verwend zeg! Die oorbellen vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij verwend zeg! wij hebben dit jaar geen cadeautjes gedaan, maar ik kreeg wel wat lekkere maskertjes, omdat ze wisten dat ik daar dol op ben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes zeg! Je bent inderdaad erg verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke cadeautjes. De kids hebben hier wat kleine spulletjes gekregen en ik en manlief hebben elkaar een Fitbit en een Philips wake-up light gegeven. Handig en functioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi cadeautjes. Heerlijk verwend

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!

    Goede jaarwisseling!
    Groet Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, wat een zalige en mooie cadeautjes heb je gekregen! Wij krijgen de familie pas samen met nieuwjaar dus dan krijg ik de pakjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts