Review; Cien Haarlak en HeatProtection spray

Sinds dat ik kort haar heb moet ik het elke dag in model brengen en heb ik daar de nodige producten voor nodig!

Mouse en haargel had ik al staan maar ik wil het nog wel eens in model föhnen en het moet met de wind wel goed blijven zitten en daarom heb ik laatst bij de Lidl en besloot ik de gok te wagen en heb ik deze 2 producten meegenomen.




Haarlak is 200 ml voor € 1.49

Heat ProtectionSpray 200 ml voor € 1.79

Het is van de proffesionelere haarverzorgingslijn en kost net iets meer dan de lowbudgetlijn van de Lidl maar nog niet heel veel geld voor deze producten vind ik persoonlijk.








Laatst heb ik tijdens mijn vaste vrije dag na het douchen de heat spray geprobeerd en moet zeggen dat ik het prettig vind om mee te werken. Normaal als ik föhn voel ik dat op den duur aan mijn hoofdhuid. Ik moet zeggen dat ik hier geen last van had nadat ik mijn haren ingesprayed had met de spray! Als het dan werkt voor mij hoofdhuid dan weet ik haast wel zeker dat het ook werkt voor de haren!

De haarlak gebruik ik uiteraard aan het einde en deze wordt dan ook wel vrij snel "hard" zodat het goed blijft zitten zelfs na een beste bak wind op de fiets!

De geur is wel heel heel aangenaam en ruikt een beetje naar de producten die ze bij de kapper gebruiken vind ik. Beide producten hebben dezelfde geur wat wel heel fijn is. Het is ook een geur die de hele dag blijft hangen.

Kortom ik ben erg tevreden over deze producten en ik denk dat het ook wel blijvertjes zijn mits de Lidl niet van assortiment gaat veranderen.

Wat is jullie favoriete haarlak en/of heat protection spray?


*Dit artikel bevat GEEN gesponsorde of betaalde producten*

Reacties

  1. Goed om te weten dat dit prima werkt! Het is inderdaad nog steeds niet duur :-) En als het werkt, waarom zou je dan minimaal het dubbele betalen? Zeker die protection spray is vaak behoorlijk aan de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Vind het echt een super duo in gebruik :) Ja schrok me laatst de piep toen ik prijzen ging vergelijken joh

      Verwijderen
  2. Ik gebruik zelf eigenlijk nooit haarlak, maar zo'n heat protection spray lijkt mij heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet helaas wel met mijn korte koppie tegenwoordig :) Ja vooral als je het veel verwarmd met een föhn of stijl/krultang. Dan is een goede verzorging echt een must :)

      Verwijderen
  3. Ooh top zeg! Ik stond er laatst nog naar te kijken, maar ik heb ze niet meegenomen. Misschien de volgende keer toch maar doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan het altijd proberen :) Baat het niet dan schaad het niet toch :)

      Verwijderen
  4. Super relaxt als je de juiste haar producten kunt vinden. Ik heb ook kort haar, maar gebruik maar heel weinig styling producten. Het heeft me wel lang gekost om de perfecte coupe te vinden waar dat bij kon. :-D Ik ben dan ook heel blij met mijn kapper, want ik heb zo weinig geduld 's ochtends vroeg :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, heb best nog wel lastig haar ( werd laatst weer bevestigd bij de kapper ), dus ben erg blij met deze producten :)

      Verwijderen
  5. Klinkt fijne haar producten en de prijs is ook erg lekker.

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn ook heel erg fijn in gebruik :) Ja vond het ook geen geld voor wat professionelere producten van de Lidl :)

      Verwijderen
  6. Ik gebruik dit soort producten niet zo vaak. Maar fijn dat ze goed werken voor die leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was er verbaasd over dat het zo goed zou werken! Ik wissel het vaak een beetje af maar het is alweer even geleden geweest dat ik zo kort haar had dus probeer dan liever dit dan dat ik gelijk heel duur ga en het niet blijkt te werken

      Verwijderen
  7. Omdat ik mijn haar nooit föhn en nooit haarlak gebruik sla ik deze producten even over.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankje voor de tip. Deze ga ik halen. Mijn andere heatprotection sprays werken niet zo goed, heb ik al gemerkt. Deze heb ik nog niet geprobeerd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees vaak goede producten over die van de lidl! En ook deze lijken me zeker de moeite waard om te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts